We werken samen met betrokkenen die ernaar streven om klanten en gebruikers op een welkome en ondersteunende manier te begeleiden, met passende diensten op het juiste moment en door de juiste professional. Dit gezamenlijke doel staat centraal in onze co-creatieprojecten.
In onze (online) werksessies richten we ons op het optimaal vormgeven van de klantreis. Deelnemers worden aangemoedigd om te visualiseren hoe de journey van hun klanten eruitziet. We analyseren elk contactpunt, identificeren knelpunten en mogelijkheden, en stimuleren creatieve oplossingen binnen specifieke kaders. Dit proces leidt tot praktische, klantgerichte verbeteringen.
Co-creatieve innovatie voor klantreizen
Tijdens deze sessies maken we gebruik van de Tools voor moed®-methodiek, die helpt om keuzes te maken en klanten optimaal te ondersteunen in een snel veranderende wereld. Deelnemers ontvangen vooraf voorbereidingsmateriaal en krijgen na afloop concrete tools om de workshopresultaten in de praktijk te brengen, eventueel met ondersteuning van Vlam.